לגבי הפרויקט

קמפיין "גן אירופה" הוא פרויקט בן 3 שנים (2024-2027) שמטרתו להגביר את הנוכחות בשוק ואת המודעות הצרכנית של קיווי אירופאי מיוון ותפוחים אירופאים מפולין ועד אינדונזיה, ישראל והודו. המטרות העיקריות הן להגדיל את היצוא למדינות אלו ולהדגיש את האיכות הגבוהה, תקני הבטיחות והיתרונות התזונתיים של הפירות הללו.

כדי להשיג יעדים אלה, הקמפיין יתמקד בהצגת האיכות המעולה של התוצרת האירופית ותקני הבטיחות המחמירים, שיטות החקלאות הקיימות המשמשות בגידולן, ואת הרבגוניות והיתרונות הבריאותיים של צריכת קיווי ותפוחים אירופאים. הקמפיין כולל מגוון פעילויות כגון הקמת משרדי יחסי ציבור במדינות היעד, פיתוח אתר אינטרנט ייעודי ונוכחות ברשתות חברתיות, הפצת סחורה תדמיתית, יצירת סרטוני תדמית, השתתפות בירידים, ארגון מפגשי B2B, עריכת טיולי לימוד לאירופה, וכן אירוח ימי טעימות כדי למשוך צרכנים ובעלי עניין בתעשייה.

התוצאות הצפויות של הקמפיין כוללות ביקוש מוגבר לקיווי ותפוחים אירופאים, וכתוצאה מכך נוכחות גלובלית חזקה יותר של פירות האיחוד האירופי. בנוסף, מטרת הקמפיין היא לטפח תדמית חיובית של תוצרת אירופה, עלולה להגדיל את הביקוש לפירות אחרים של האיחוד האירופי בשווקי היעד ולקדם אסטרטגיית יצוא מגוונת ובת קיימא.

המוטב בקמפיין הוא הקונסורציום בין הקואופרטיב החקלאי של נאפולי אגריניו "AS NEAPOLIS" לבין איגוד מפיצי הפירות והירקות הפולניים "FRUIT UNION". (מידע נוסף על המוטבים ניתן למצוא בסעיף "מוטבים")